صدا ها | دانلود آهنگ با لینک مستقیم

پخش آهنگ و آلبوم پخش اختصاصي آهنگ
emailعضويت در خبرنامه
با عضويت در خبرنامه صدا ها | دانلود آهنگ با لینک مستقیم هميشه بروز باشيد.
ايميل خود را بدون www وارد کنيد!

متن آهنگ صدام کردی پویا سالکی

بازديد : ۲۷۷ بار
دسته بندي : متن آهنگ ,

تن آهنگ صدام کردی پویا سالکی

Lyrics Music Sedam Kardi Pouya Saleki

Pouya-Saleki-Sedam-Kardi

♫♫♫

من از آخر دنیا برگشتم چقدر تنهای تنها برگشتم

همگی بیراهه هارو دوره کردم با خستگی همینجا برگشتم

دلم گرفته از تموم دنیا هوای زندگیم چند وقته بارونه

که هرکی قول موندن داده با من کجا تونست مثل تو پام بمونه

صدات گوشه ی شهر و پر میکرد صدام کردی جوابت و نگفتم

تا نزدیکای من بودی همینجاها من همیشه راه دور رفتم

صدات گوشه ی شهر و پر میکرد صدام کردی جوابت و نگفتم

تا نزدیکای من بودی همینجاها من همیشه راه دور رفتم

♫♫♫

درسته امسال من دوباره دیر کردم واسه رسیدنم تاخیر کردم

ولی پام و یه جور بند کن همینجا که از تو بی خود تو برنگردم

صدات گوشه ی شهر و پر میکرد صدام کردی جوابت و نگفتم

تا نزدیکای من بودی همینجا من همیشه راه دور رفتم

صدات گوشه ی شهر و پر میکرد صدام کردی جوابت و نگفتم

تا نزدیکای من بودی همینجاها من همیشه راه دور رفتم

♫♫♫

تکست آهنگ صدام کردی پویا سالکی

  • موافقين ۰ مخالفين ۰
  • تاريخ نشر : جمعه / ۱۹ تیر ۱۳۹۴

متن آهنگ صدام کردی پویا سالکی

emailعضويت در خبرنامه

با عضويت در خبرنامه صدا ها | دانلود آهنگ با لینک مستقیم هميشه بروز باشيد.
ايميل خود را بدون www وارد کنيد!
adsتبليغات

تبليغات
تبليغات

نظرات (۰)

هيچ نظري هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی