صدا ها | دانلود آهنگ با لینک مستقیم

پخش آهنگ و آلبوم پخش اختصاصي آهنگ
emailعضويت در خبرنامه
با عضويت در خبرنامه صدا ها | دانلود آهنگ با لینک مستقیم هميشه بروز باشيد.
ايميل خود را بدون www وارد کنيد!

دانلود آهنگ جدید پازل باند بنام میخندم

دانلود آهنگ جدید پازل باند بنام میخندم با بالاترین کیفیت

ترانه : مهرزاد امیرخانی , آهنگ : پازل باند و فرشید ادهمی

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

متن آهنگ جدید پازل باند بنام میخندم :

من همیشه دلم می خواست از ته دل با تو اینجوری حرف بزنم

تو یه کاری کن از همه چی غیر خودت دل بکنم

تو می مونی کنار دلم حتی تو روزای بد شدنم

بعضی روزا با تو میرم تا مرز دیوونه شدن

رو در و دیواره قلب شکستم رنگای ساده بزن

تنها پناه من

مواظبی نلرزه پام ، نیفتم از اون بالا

ندیدمت که بد شدم من عاشقتم حالا

هوام و داری عاشقونه با همه اشکالام

بی معرفت تر از خودم ندیدم و شرمندم

رفیق من عزیز من گذشته و آیندم

با اشکای رو صورتم به روی تو می خندم

به روی تو می خندم

♫♫♫♫♫♫

دانلود آهنگ جدید پازل باند بنام میخندم

♫♫♫♫♫♫

من از اونایی ام که همش دلم تنگ میشه اما خجالتی ام

تو همونی که هر دقیقه دقیقا می دونی تو چه حالتی ام

عشق یعنی تو که دوباره داری یادم میاری که کیم

دنیام عوض شده این روزا عشق اینه معجزه هاش

گفتی با من مثل اون روزا دیگه. غریبه نباش

وقتی دلم غم داشت

مواظبی نلرزه پام ، نیفتم از اون بالا

ندیدمت که بد شده من عاشقتم حالا

هوام و داری عاشقونه با همه اشکالام

بی معرفت تر از خودم ندیدم و شرمندم

رفیق من عزیز من گذشته و آیندم

با اشکای صورتم به روی تو می خندم

به روی تو می خندم

دانلود با کیفیت 320 - 8.40 مگابایت

دانلود با کیفیت 320 - 8.40 مگابایت

دانلود آهنگ جدید پازل باند بنام میخندم

دانلود با کیفیت 128 - 3.40 مگابایت

دانلود با کیفیت 128 - 3.40 مگابایت

دانلود آهنگ جدید پازل باند بنام میخندم

emailعضويت در خبرنامه

با عضويت در خبرنامه صدا ها | دانلود آهنگ با لینک مستقیم هميشه بروز باشيد.
ايميل خود را بدون www وارد کنيد!
adsتبليغات

تبليغات
تبليغات

نظرات (۰)

هيچ نظري هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی